Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi
Zarządzamy nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych od 2000 roku. Pod naszą opieką jest przeszło 100 wspólnot, zajmujących powierzchnię 260 000 m2. Nasi Klienci od wielu lat wciąż są z nami. Wierzymy, że jest to nasz prawdziwy sukces. Dbamy o bezpieczeństwo i komfort mieszkańców, wizerunek wspólnoty i wartość nieruchomości. Przejmujemy odpowiedzialność za całość zadań technicznych, administracyjnych i księgowych. Działamy na terenie Śląska.
Internetowy Portal Właściciela Lokalu
Jako zarządca nieruchomości, uprzejmie przypominamy że specjalnie dla Państwa wygody udostępniliśmy program, w którym znajdują się informacje o Wspólnocie oraz o Państwa lokalu. Program pełni funkcję Internetowego Portalu Właściciela Lokalu z którego można korzystać na komputerze, smartfonie i tablecie. Przez 24 godziny na dobę dostępne są dokumenty Państwa Wspólnoty oraz wgląd w Państwa indywidualne rozrachunki.
E-kartoteka - aplikacja mobilna
Mobilna e-kartoteka to intuicyjne i wygodne narzedzie pozwalajace na pełną kontrolę rozliczeń zwiazanych z Twoimi lokalami oraz łatwa komunikację z zarzadca nieruchomosci i pozostałymi mieszkancami. Dzięki aplikacji zyskujesz dostęp do najwazniejszych informacji z poziomuTwojego telefonu.

          

Raport z konsultacji społecznych w sprawie przeprowadzenia inwestycji pt.: „Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wita Stwosza 10 – 24 w Sosnowcu

 

Raport z konsultacji społecznych w sprawie przeprowadzenia inwestycji pt.: „Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wita Stwosza 10 – 24 w Sosnowcu wraz z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest” przeprowadzonych w terminie od 8 listopada 2019 r. do 26 listopada 2019 r.

Wspólnota Mieszkaniowa zamierza przeprowadzić inwestycję pt.: "Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wita Stwosza 10 – 24 w Sosnowcu wraz z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest”.

Konsultacje miały na celu przedstawienie interesariuszom szczegółowych informacji na temat zamierzonej inwestycji.

Z projektem można było zapoznać się w biurze Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, Partner Nieruchomości Sp. z o. o. w Sosnowcu przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30.

Uwagi i opinie można było zgłaszać:

w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub w formie papierowej na adres: Nieruchomości Partner Sp. z o. o., ul. Cieplaka 19 41-300 Dąbrowa Górnicza.

Ponadto w dniu 16.11.2019 r. w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Sosnowcu przy ul. Okrzei 56, odbyło się spotkanie na którym w ramach konsultacji społecznych projektu przedstawiono lokalnej społeczności planowany do realizacji zakres inwestycji, omówiono m.in. jego zakres, scharakteryzowano efekty energetyczne i ekologiczne oraz korzyści społeczne, zdrowotne i ekonomiczne przedsięwzięcia.

Na spotkaniu nie wniesiono jakichkolwiek uwag odnośni projektu.

W wyznaczonym okresie konsultacji społecznych siedem osób fizycznych zwróciło się o udzielenie szczegółowych informacji (dwukrotnie w siedzibie Zarządcy i pięciokrotnie telefonicznie). Każda z zainteresowanych osób po uzyskaniu kompleksowych wyjaśnień wyraziła poparcie dla realizacji przedsięwzięcia.

W całym okresie konsultacji nie wniesiono jakichkolwiek uwag.

Strefa mieszkańca

Strefa mieszkańca

Zapewniamy stały dostęp do informacji i operacji księgowych dotyczących Państwa Wspólnoty Mieszkaniowej i Państwa lokalu. Wszystkie dane są aktualizowane 3 razy w tygodniu.Indywidualny login i hasło znajdą Państwo w zawiadomieniach...

Obsługa administracyjna

Obsługa administracyjna

W ramach obsługi administracyjnej oferujemy: zapewnienie ciągłości dostaw usług, mediów, prawidłowego działania sieci, negocjowanie i zawieranie umów z dostawcami usług, mediów, prac budowlanych, weryfikacja faktur pod względem merytorycznym, ilościowym, cenowym,  zawieranie, zmiana umów...

Obsługa techniczna nieruchomości

Obsługa techniczna nieruchomości

W ramach obsługi technicznej oferujemy: prowadzenie dokumentacji technicznej, w tym książki obiektu budowlanego, przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów wspólnoty i dokumentacji dotyczącej nieruchomości  w siedzibie firmy a także sporządzanie lub zlecanie sporządzenia...

Czynności zwykłego zarządu

Czynności zwykłego zarządu

W ramach czynności zwykłego zarządu oferujemy: reprezentowanie na zewnątrz przed organami administracji państwowej, samorządowej, instytucjami skarbowymi, ZUS,  bankami, na podstawie pełnomocnictw. reprezentowanie w kontaktach pomiędzy właścicielami, kontrahentami, opracowanie zachowawczego planu zarządzania – utrzymanie...

usługi na zlecenie Właściciela nieruchomości

usługi na zlecenie Właściciela nieruchomości

W ramach dodatkowych usług na zlecenie Właściciela nieruchomości oferujemy: usługi doradcze w obszarach prawnym, technicznym i finansowym, przekraczających zwykły zarząd po dwustronnie uzgodnionych warunkach, reprezentowanie Klienta przed sądami i organami egzekucyjnymi, przez kancelarię ...

Obsługa finansowo - księgowa

Obsługa finansowo - księgowa

W ramach obsługi finansowo - księgowej oferujemy: prowadzenie księgowości i rachunkowości, ewidencja wpłat, wypłat, lokat na rachunkach bankowych, pozyskiwanie najkorzystniejszych warunków kredytowo – finansowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, windykowanie należności, występowanie na drogę sądową i...